Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Budete vracet zboží, reklamovat, nebo jen žádáte výměnu za jiné zboží?
Zde je moudrý rádce, který Vám poradí jak postupovat.
Chci reklamovat
Přišlo Vám poškozené zboží? Něco se s ním pokazilo a nefunguje jak má?
Pro rychlé vyřízení doporučujeme neprodleně kontaktovat náš e-shop na info@vsenamobily.cz. Svůj problém krátce sepište a přiložte fotodokumentaci (neposílejte nám obří e-maily, každá fotka jde v mobilu zmenšit). Obvykle do druhého pracovního dne na Váš e-mail zareagujeme a navrhneme vhodné řešení. U většiny reklamací není třeba zboží k nám posílat poštou, stačí fotodokumentace.
Pokud usoudíme, že je třeba k nám zboží odeslat, je nutné vyplnit níže uvedenou žádost o reklamaci, kde popíšete závadu a vše poslat na naší adresu. Zboží je nutné pečlivě zabalit (více o balení balíčků). Reklamaci vyřešíme nejpozději do dvou týdnů.
![]() | Formulář - reklamace |
Chci zboží vrátit a peníze zpět
Nelíbí se Vám zboží, nevyhovuje Vám a chcete zpět své peníze?
V tomto případě není nutné nás kontaktovat předem. Chcete-li zboží vrátit ve lhůtě 30 dnů, zboží musí být nepoužité, nenošené a pro nás opět prodejné. Pokud by tomu bylo jinak, máme právo Vaší žádost odmítnout. Vrátíte-li všechno zboží z Vaší objednávky, vrátíme Vám i poštovné, které bylo účtováno při zaslání zboží, ale pouze do výše nejlevnějšího poštovného. Náklady na dopravu zboží od Vás k nám vždy hradí zákazník, tj. Vy.
Vyplňte tuto žádost a společně se zbožím vše zašlete na naší adresu. Zboží je třeba pečlivě zabalit (více o balení balíčků).
![]() | Formulář - odstoupení od smlouvy |
Chci zboží vyměnit za jiné
Objednali jste něco špatné, pouzdro na jiný mobilní telefon?
To je nemilé, zmýlit se může každý. V tomto případě vyplňte tuto žádost, vše pečlivě zabalte (více o balení balíčků) a odešlete na naší adresu. Vaší žádosti samozřejmě vyhovíme a zboží Vám vyměníme za požadované. Výměna zboží je zdarma, ale musíme si naúčtovat poštovné dle našeho ceníku. Obvykle zboží zasíláme poštou na dobírku, ale lze si vybrat jiný způsob dopravy.
![]() | Formulář - výměna zboží |
Jak správně zabalit a odeslat zboží?
Nevíte jak zboží správně zabalit a jaký způsobem jej zaslat?
Zboží nikdy neposílejte poštou jako obyčejný dopis, je to sice nejlevnější, ale pohyb balíčku nelze sledovat a nikdy nevíte, zda se dopis někde neztratí a zda nám byl vůbec doručen. Můžou tím vzniknout spory, je lepší se tomu vyhnout.
Jako nejlepší řešení je poslat zboží jako doporučené psaní poštou, za poměrně nízkou cenu (oproti klasickému balíku) máte možnost sledovat pohyb zásilky a hlavně v případě její ztráty během přepravy ji lze reklamovat a získat tak od pošty finanční náhradu.
Zboží musí být zabaleno tak, aby k nám došlo ve stavu, v kterém jste jej odesílali. Většina zboží lze poslat v bublinkové obálce, je dobré jej ještě něčím obalit, třeba bublinkovou fólií. Dobré je se inspirovat naším balením.
Samotná kapitola jsou tvrzená skla. Je to velice křehké zboží, na to je třeba brát zřetel.
Tvrzené sklo nelze posílat v bublinkové obálce. Z 99% nám přijde poškozené a nemůžeme Vám za něj vrátit peníze nebo jej vyměnit za jiné. Z toho důvodu jej vždy zasíláme ve speciálních kartonových krabičkách a k tomu ještě zabalené do bublinkové fólie. V takovémto balení nám jej posílejte i Vy, jakékoliv jiné improvizované balení může vést k tomu, že nám sklíčko přijde zničené.